Předsevzetí pro rok 2018


Minulý rok jsem si po dlouhých letech dala předsevzetí, které jsem celkem dodržela. Letos jsem si je opět sepsala.

  • naučit se španělsky - neboli zlepšovat se v mluvení a gramatice
  • zlepšit se ve focení - od té doby co mám nový foťák, snažím se více zdokonalovat. Zatím mě nejvíce baví detaily.
  • naučit se vařit nová jídla
  • přečíst 1 knihu za měsíc - přes Vánoce se mi nahromadilo mnoho knih, a tak jsem si dala předsevzetí je všechny přečíst.
  • dodržovat pitný režim
  • ušetřit na nový objektiv
  • dodělat druhák na VŠ
  • naplánovat cestu do zahraničí - toto je spíš takové přání, abych neseděla jen doma a zase něco podnikla.
  • navštívit: Švýcarsko, Lichtenštejnsko, Neuschwanstein, Orlí hnízdo
  • dopsat kroniku - už skoro rok ji mám rozepsanou, i když posledních pár měsíců jsem to flákala. Tak doufám, že ji letos dokončím.
  • psát cestovatelský deník - již brzy více v novém článku
Jak jste na to Vy? Dáváte si předsevzetí?

1 komentář :

  1. Některá předsevzetí mám stejná - třeba ten pitný režim a nebo se zlepšit ve focení. Tento rok jsem si totiž darovala foťák a tak se s ním chci pořádně naučit.

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat

Můj instagram

Copyright © I am Suzi. Made with by OddThemes