Moje cestovní momenty roku 2017

Kdybych měla rok 2017 shrnout jedním slovem, bylo by to dobrodružství. V roce 2017 jsem navštívila 6 zemí Evropy. Z toho 3 nově navštívené státy, kam jsem vždy chtěla...


1. Trip po Jižních Čechách
Cestovat jsem začala až dubnu. Už v té době slunce zářilo a tak to byl jarní trip. Celý výlet jsme začali v Jindřichově Hradci na zámku. Byli jsme zde v období Velikonoc a převládala tu velikonoční výzdoba. Další místo byla Třeboň a zdejší rybník Svět se skrytou Schwarzenberskou hrobkou.
Poté jsme se přesunuli do Slavonic. Toto město mi hrozně připomínalo Telč, hlavně svou architekturou. A i Telč jsme navštívili.

2. Holandsko
Do Holandska jsem vždycky chtěla. Miluji tulipány a jarní počasí. Měly jsme jet jen s kamarádkou, ale nakonec jsme byly tři. A jsem za to moc ráda. Navštívily jsme Keukenhof, který je znám právě jako park tulipánů. Pro milovníka tulipánů ideální výlet.
Po procházce v parku jsme se vydaly do Amsterdamu. Město jsem si okamžitě zamilovala, a hned bych tam jela znova. Nakonec se z toho vyklubal jeden krásný den v Holandsku nebo v Nizozemsku? Co myslíte?

3. Slovinsko a Chorvatsko
Nečekaný výlet mě čekal v červnu. Na začátku zkouškového jsem vyrazila do Slovinska a Chorvatska. První den jsme navštívili Postojenskou jeskyni plnou krápníků. A ještě jsme přejeli na chorvatský ostrov Rab. Další 2 dny jsme objevovali krásy ostrova Rab. Jak z břehu tak i na lodi. Poslední den jsme opět přejeli na pevninu a zajeli jsme se podívat, tam kde se proháněl na koni Vinnetou.

4. Šumava - Lipno
Naší rodinnou dovolenou jsme strávili u Lipna. Vyzkoušeli jsme lanové centrum, vystoupali na stezku v korunách stromů a sjeli tobogánem až dolů.

5. Itálie
Celá Itálie je pro mě srdcovka. S kamarádkou jsme dovolenou s spojenou s poznáváním hlavně Říma plánovaly dlouho. A to se vyplatilo. Prošly jsme celý Řím a Vatikán, navštívily jsme Neapol, Pompeje a vyšplhaly na sopku Vesuv a 3 dny trávily u moře.
1. den, 2. den, 4. den, 6. den8. a 9. den

6. Helfenburk
Na začátku prosince jsem bránili hrad Helfenburk. Naprosto úžasný hrad a z něho ještě krásnější výhled.

7. Bavorsko
Každý rok vyrážím někam do zahraničí na vánoční trhy. Letos byly trošku skromnější. Maličké, ale za to kouzelné trhy jsou i v Bavorsku u města Maibrunn. Dýchne tu na vás atmosféra lesa. Tyto trhy jsem zařadila mezi moje top.


2017 byl rok, ve kterém jsem zatím podnikla nejvíce výletů a dobrodružství. Děkuji všem, kteří mi tak nějak vstoupili do cesty a mohla jsem je potkat.

Vážně doufám, že rok 2018 bude stejně tak úžasný a plný dobrodružství jako tento.
Jaký byl Váš rok? Jaké země jste navštívili?

3 komentáře :

  1. Do Holandska by som sa veľmi rada raz pozrela :)
    Prajem ti krásny nový rok!

    https://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Návštěvu Holandska rozhodně doporučuju, úplně jsem se do něj zamilovala :-)

      Vymazat
  2. Za rok jsi toho docela dost projela. Já se teď chystám do Holandska a těším se moc do Keukenhofu. :)

    OdpovědětVymazat

Můj instagram

Copyright © I am Suzi. Made with by OddThemes