Vánoční trhy v Bavorsku

V listopadu jsem začala uvažovat o tom, že bych zase někam vyjela na vánoční trhy. Z nabídky to vyhrála Budapešť. Ale to bych nebyla já, aby se zase nestalo. 14 dní před termínem nám autobus zrušily. Proto jsem vymyslela další plán vánoční trhy v Bavorsku. Konkrétně návštěva sklárny JOSKA v Bodenmaisu a vánočních trhů u stezky Waldwipfelweg, v blízkosti města Maibrunn.
Vyjeli jsme časně ráno. Na Šumavě bylo sněhu po kolena a nad stromy poletoval nový sníh. Jak jsme přejeli hranice všude mlha, která by se dala krájet jako mléko.
Dorazili jsme k areálu sklárny JOSKA, který jsme celý prošli. Ve velké budově je velký stromeček, ale není živý ani umělý, jsou na něm posázené skleničky a v nich ozdoby. Kolem už jsou ozdoby, skleničky, dekorace, každý si zde přijde na své.
Za 5 euro si zde můžete vyfouknout kouli, a barvu si samy vyberete. Což jsem samozřejmě zkusila. V areálu se můžete vyfotit u sobů nebo v krásném huňatém trůnu. Anebo vykrájet perníčky a sami si je ozdobit a sníst.
Odpoledne jsme se vydali do blízkého města Maibrunn, kde se nachází stezka v korunách stromů. Nejprve jsme prošly celou stezku v korunách stromů, a pod nimi už svítily krásné vánoční trhy. Když se setmělo, mělo to úžasnou atmosféru, a ještě se svařákem. 

Pokud na takovéto trhy vyrazíte, dobře a teple se oblečte nebo budete mrznout.

Okomentovat

Můj instagram

Copyright © I am Suzi. Made with by OddThemes