Nejkrásnější dárek


Krásné a Veselé Vánoce, všem.
Když jsem před měsícem vymýšlela dárek pro mojí kamarádku, věděla jsem, že chci dát něco od srdce, a co bude vzpomínat.
Narazila jsem na firmu Saal Digital, která nabízela kupón se slevou na zhotovení fotosešitu. Podmínkou bylo udělat recenzi na svůj blog. Jejich nabídku jsem přijala, a strašně moc jim děkuji.
Fotosešit jsem vytvářela ve stažené aplikaci, která byla velmi přehledná. Obsahovala šablony, krásné fonty, takže se dalo z čeho vybírat. 
Kniha přišla během 1 týdne, což mě velice překvapilo. 
Kvalita knihy se nedá srovnat s jinými společnostmi. Materiál je velmi kvalitní. A velké plus vidím v nepřítomnosti loga na zadním obalu. 
Moje kamarádka byla z knížky velmi příjemně překvapena. A hrozně se jí líbila. Těším se až opět vyzkouším nějaké další produkty od Saal Digital.

Okomentovat

Můj instagram

Copyright © I am Suzi. Made with by OddThemes