Vánoční dárky pro cestovatele


Máte ve své rodině nebo ve svém okolí milovníka cestování? A nevíte, co mu dát? Tak je tento článek přímo pro vás.

1. Power banka
Když opomenu foťák, tak power banka je můj nejlepší přítel na cestách. Ráda fotím a hodně. Dřív jsem musela obětovat krásné výhledy. Ale teď kdykoliv si můžu pomocí malého přítele, doplnit svůj telefon.

2. Visačka na kufr
Myslím, že visačka na kufr nikoho neurazí. A pokud bude se zajímavým nápisem, obrázek, tím lépe. Mnohem snadněji poté najdete svůj kufr mezi ostatními.

3. Popruh na foťák
Když jsem poprvé viděla, že se prodávají tak rozkošné popruhy na foťáky, nemohla jsem si vybrat. Na stránce lokoko.cz, mají opravdu velký výběr.

4. Stírací mapa světa
Nevím, jestli je každý cestovatel jako já a tvoří si list států a měst, kde byl. Už delší dobu je na trhu i stírací mapa světa, Evropy a teď i dokonce České republiky.

5. Rychleschnoucí ručník
Ani nevíte, jak bych tento ručník ocenila. Někdy vám ručník do odjezdu neuschne a vy ho musíte dát do pytlíku. Proto tohoto pomocníka všichni cestovatelé ocení.

6. Cestovní adaptér
Každý chce mít na cestách nabitý telefon, foťák. Ne všude mají stejné zásuvky jako my. Tuto krabičku používám i doma, protože jde se připojit několika přístroji najednou. A zároveň můžete vyměnit adaptér.

7. Hrnek pro fotografy – objektiv
Když je teď venku zima. Je dobré mít s sebou teplý nápoj. A proč ho nemít ve stylovém hrnečku ve tvaru objektivu.

8. Knížka
I když využívám na cestách internet. Ale někdy tam nenajdete to, co píšou v průvodci. Ráda občas vypnu mobil, a jen se začtu do knihy. Už přes rok vlastním knihu Travel Bible, a musím říci, že je velmi inspirativní. Našla jsem v ní věci, které jsem se vždy chtěla dozvědět.

9. Selfie tyč
Na začátku tohoto boomu jsem nebyla jeho zastáncem. Ale poslední dobou jsem si selfie tyč oblíbila. Ale spíše jen k zachycení své fotky s krásným pozadím. 

1 komentář :

  1. Powerbanku, rychleschnoucí ručník a adaptér na svých cestách též používám, také můžu doporučit. Ještě se mi vyplatilo mít malou taštičku první pomoci. Obsah jsem si koupila sama dle své destinace. Co se vyplatí vždy je malé šitíčko a možná i pláštěnka :) Myslím si, že i kvalitní pláštěnka, pod kterou můžete schovat sebe i batoh či krosnu, je též super dárek. Ale ono vždy záleží na typu cestovatele a místě cestování samozřejmě :) Co mi též připadá jako celkem zajímavé jsou baťůžky, které můžete složit tak, že je pak máte téměř ve velikosti klíčky. Ty si nemůžu vynachválit :)

    OdpovědětVymazat

Můj instagram

Copyright © I am Suzi. Made with by OddThemes