Kniha plná vzpomínek aneb Fotokniha od Happyfoto


Když se vrátím z dovolené nebo z nějaké cesty a prodírám se fotkami v mobilu a ve fotoaparátu, pokaždé řeším, co s nimi. Nerada bych, aby mi zůstaly jen v počítači nebo někde na disku.

Před několika lety mě přivedla jedna dobrá duše na nápad, vytvořit si fotoknihu od Happyfoto.cz celého prožitého roku. Ukázala mi, jak stáhnutý program funguje a mohla jsem libovolně vytvořit knížku podle svého. Přidat fotky všech velikostí, přidat květiny, dorty atd. Od té doby se program moc nezměnil, spíše se více vyšperkoval k dokonalosti.
Od roku 2012 do současnosti jsem díky Happyfota vytvořila celkem 16 fotoknih a každá se váže k jiné vzpomínce. Zatím jsem dosud nevyzkoušela žádné další stránky, které by možnost vytvoření fotoknížky nabízely. Jednoduše jsem program už měla dobře projetý a věděla jsem, jak kniha poté bude vypadat.

Happyfoto nabízí knihy 24–240 listů od 699,0 Kč. Ale někdy nabízí i krásné slevy jako -50%. Což jsou poté už jiné částky. Jinak doporučuji objednávat více knih najednou nebo větší objednávku spojenou i s vyvoláním fotek. Poštovné stojí 99 Kč.
Doba dodání je různá. Naposledy jsem objednávala 3 fotoknížky a asi 90 fotek. Objednávku jsem odeslala v pondělí odpoledne a počítala jsem, že příští týden mi přijde (doba trvání je asi 4 dny, záleží na tom, kolik fotoknížek si objednáte, pokud více, trvá to delší dobu). A ve čtvrtek mi přišel email, že objednávka je zpracována a odeslána. Další den jsem objednávku držela v ruce.
Objednali jste si někdy fotoknížku? Pokud ne, zkusíte to někdy?

Okomentovat

Můj instagram

Copyright © I am Suzi. Made with by OddThemes