Šumava | Lipno

Během mých dlouhých prázdnin, které potrvají další 2 týdny, jsem s rodinkou podnikla na několik dní výlet na Lipno. Jezdíme se skoro každé 2 roky a pokaždé nás tu něco nadchne.


Během 3 dní jsme prozkoumávali možnosti Lipna, které se během několika let pořádně rozrostlo. Jako minule, když jsme tu byli, jsme museli jít do lanového centra. Vyzkoušeli jsme všechny překážky, jak ty snadné tak i těžké, na kterých jsem si vůbec nebyla jistá, jestli to zvládnu. Ale lanové centrum doporučuji všem, kteří chtějí na dovolené zažít trochu adrenalinu.
Tip: Pokud si ráno přivstanete, a budete v 10 hodin dole u kasy, budete mezi prvními a můžete si užít lanovou dráhu bez čekání. více info
V době kdy jsme tam byli, měla Stezka v korunách stromů výročí otevření 5 let. A také to bylo vidět na lidech a dětech, kteří ten den měli stejné plány jako my. Stezka je dlouhá 675 metrů a je vhodná i pro kočárky. Během celé trasy se můžete dozvědět i něco o celé z stezce. Víte kolik, bylo na celou stavbu zatloukáno hřebíků?
Pokud si chcete užít menší adrenalin, můžete sjet tobogánem až dolů. Samozřejmě se za něj platí u vstupu. Tobogán je dlouhý 52 m, což z něj činí jeden z nejdelších suchých tobogánů v ČR.

4 komentáře :

  1. Tobogány mám ráda, ale jestli bych si troufla na suchý, nevím nevím :D na Lipno jsem se vždycky chtěla podívat, byla tam sestřenice a má odtamtud spoustu hezkých fotek :)

    Lady Lenna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento tobogán můžu doporučit. Nasoukají vás do takového obalu, a vy se držíte takového poutka. Jen je trochu rychlejší.

      Vymazat
  2. Krásné fotky! Taky bych se na Lipno někdy chtěla jet podívat. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lipno je vážně krásné, jezdím tam už od malička s našima. A od té doby se to tam změnilo. Ale spíš mi přijde, že poslední roky je to tvořený pro menší děti.

      Vymazat

Můj instagram

Copyright © I am Suzi. Made with by OddThemes