Sony Alpha a5000

O koupi lepšího foťáku už uvažuji několik měsíců. Svůj první starý foťák, který mám i teď, jsem používala více jak 5 let. Nevyhovovala mi kvalita fotek a už jsem spíše používala mobil, který má skvělou kvalitu fotek, jen prostě to nebylo ono.

Na začátku roku jsem si sepsala cestovní předsevzetí, kde jsem si přála koupit nový foťák. Něco jsem našetřeno měla, a šetřila jsem dál. Až konečně teď se přání vyplnilo.
Byla jsem přesvědčená, že nechci zrcadlovku. V dnešní době existují i bezzrcadlovky, které jsou lehké, skladné a fotky se vyrovnají zrcadlovce. Dlouho jsem procházela weby, kde nabízejí bezzrcadlovky. 
Vybrala jsem si Sony Alpha a5000. Má zabudovanou wi-fi, se kterou se připojíte k mobilu a můžete si přeposílat fotky. Navíc mi vyhovovala i délka baterie, kterou výrobce uváděl. K foťáku byl i objektiv Sony 16-50mm F3.5-5.6. Moc se v objektivech nevyznám, nikdy jsem je neměla. Takže se s nimi ještě seznamuji. A dále uvažuji i o koupi dalšího objektivu.

Byla to láska na první pohled.

1 komentář :

  1. Jo, tak ten foti fakt dobre. Ja mam Olympus pen, ale tohle vypada take dost vymazlene. ;)

    OdpovědětVymazat

Můj instagram

Copyright © I am Suzi. Made with by OddThemes