Chorvatsko | Objevování ostrova Rab, Den 2

Rab, 7. 6. 2017
Snídaně v hotelu International jsem si naprosto zamilovala. Po úžasné snídani, na které jsem nevěděla, co si vzít, jsme se vydali autobusem do města Lopar. Po krátké prohlídce hotelů, jsme šli na pláž se trochu opalovat a vyblbnout v moři. To bych nebyla já a bych něco nenechala na pokoji. Nechala jsem tam ručník. Ale to nevadí.

Kolem oběda jsme dostaly s holkami trochu hlad, a tak jsme šly prozkoumat okolí a zjistit, kde, co mají k obědu. Koukaly jsme na suvenýry, samozřejmě jsme i něco pořídily. Po dlouhém koukání, jsme si nakonec daly pizzu. Mňam.
Odpoledne jsme se vydaly na nejkrásnější vyhlídku na ostrově s názvem Parking Pace And Nature. Je to naprostá nádhera. Koukáte se na moře, které je průzračně modré.
Po 3 hodině jsme se ještě vydali do rekreačního centra Suha Punta. Zde jsme prozkoumávali hotely a jejich zařízení.

Večer opět následovala večeře ve formě bufetů. A zase jsem si nemohla vybrat. Po večeři jsme se vypravily s holkami do města se podívat na suvenýry, a ještě vyfotit pár fotek u přístavu. A samozřejmě jsme vyzkoušely i místní víno.

1 komentář :

  1. Já to furt říkám, že to Chorvatsko ještě stojí za prozkoumání :) Krásné fotky :)
    Ejnets v Lisabonu
    Zajímá tě cestování? Přidej se do naší skupiny pro Czech Travel Bloggers TADY :)

    OdpovědětVymazat

Můj instagram

Copyright © I am Suzi. Made with by OddThemes