Chorvatsko | Příjezd na ostrov Rab, Den 1

Chorvatsko, 6.6.2017
Z krásné jeskyně Postojny ve Slovinsku vyjíždíme po 11 hodině směrem na ostrov Rab v Chorvatsku. Po hodině jízdy autobusem již přijíždíme k městu Matulji a už vidíme moře. Pokračujeme další 3 hodiny celkem úzkými cestami kolem moře k trajektu Stinica, který nás převeze na ostrov Rab.

Po chvilce se naloďujeme na trajekt a s námi několik desítek aut a motorek. Pravda č. 1: na trajektu to fouká a dost. Po krásné a foukané projížďce na trajektu nasedáme zpět do autobusu a vydáváme se do města Rab. Náš hotel se jmenuje Hotel International a nachází se přímo v přístavu. My jsme měly výhled bohužel na protější dům, ale i tak byl pokoj krásný. Naproti našemu oknu v pokoji byla okna a v nich každý den byla kočka. Pravda č. 2: na chorvatské kočky se volá stejně jako na naše, čičí …
Po ubytování jsme se rozhodly, že chceme rychle do moře. Trochu déle nám trvalo, než jsme našly pláž a přístup do moře, ale nakonec jsme ho našly. V moři jsme se krásně vyblbly.
Na hotelu nás v 7 hodin čekala večeře. Jídla byla skvělá a každý den jiná. Všechny holky, co jsme spolu seděly u stolu, jsme měly 3 talíře. Hlavní chod, salát nebo meloun a dezert.
Po večeři jsme se celá grupa šli projít po městě a ukázat si nejdůležitější památky. Všichni studujeme cestovní ruch, takže každý si musel připravit nějaké povídání a dělat průvodce.

Město Rab je velmi krásné a má svoje kouzlo hlavně k večeru.