Chorvatsko | Na lodi, Den 3


Třetí den byl na programu výlet lodí. Po výborné snídani jsme se museli s hotelem rozloučit, naložit naše kufry do autobusu. A vyrazit na loď. Když jsme se všichni nalodili, vyrazili jsme na vzdálený ostrov Pag. Přesněji do městečka Lun. 
Během naší plavby nám dělal společnost kapitán, který před námi krmil racky. Racci byli jako nenažraní, a stále se slétávali nad námi.
Na ostrově Pag jsme zhlédli olivové háje. Každý majitel olivových stromů měl pěkně ohraničený svůj pozemek malou zdí.
To by nebyl výlet, kdyby se mi zase něco nestalo. Chtěla jsem si vykoupat nohy v moři. Šla jsem tedy v přístavu k moři, kde byl trochu velký sešup, a beton, který byl pokrytý řasami. A já jsem si tam šla tak v žabkách s taškou. Samozřejmě jsem spadla a se mnou i taška se všemi věcmi. A říkala jsem, že jsem měla v ruce mobil? Naštěstí se mi nic nestalo, vlastně jo. Z kolena mi tekla krev, mobil byl mokrý. Myslela jsem, že se rozbrečím. Měla jsem tedy odřené koleno, byla jsem napůl mokrá, mobil to přežil bez poškození na zdraví.
Poté jsme opět vyrazili na moře. 
Po 2 hodinách jsme přijeli k zátoce Zavratnica. Zátoka se zařezává do okolních skal. V zálivu se nachází stará válečná loď. Po zhlédnutí lodi se vydáváme dál na břeh. Kde se můžeme vykoupat. 
Na pláži se nám všem líbilo a nechtěli jsme zpátky do autobusu.
Po vykoupání nasedáme do autobusu, s kterým se dostáváme opět na trajekt. 
Trajekt nás opět dostává na břeh a my jedeme více do pohoří Chorvatska.

Okomentovat

Můj instagram

Copyright © I am Suzi. Made with by OddThemes