Cestovní předsevzetí pro rok 2017

Jistě si každý rok dáváte předsevzetí, která poté nedodržíte. Měla jsem to tak stejně. Dala jsem si předsevzetí, které jsem za krátko porušila a nedodržela. Teď už dlouhé roky jsem si žádné předsevzetí nepsala. A tak jsem v těchto plánech trochu nováček.
Rozhodla jsem se, že pro letošní rok si nějaký seznam napíšu a pokusím se ho dodržet. Ale nebude to jen tak obyčejný seznam předsevzetí, vše bude spojené s cestováním.
  • pořídit si nový fotoaparát - již něco málo přes 5 let vlastním foťák, který sice stále fotí dobře, ale pokud bych si chtěla udělat nějakou kompozici, tak to neumí. Hlavně nechci zrcadlovku, chtěla bych foťák, který bude mít wifi připojení...
  • zlepšit se ve focení - toto se právě týká i prvního bodu. Ráda bych se zlepšila ve fotkách, v pózách, v kompozicích,...
  • naučit se španělsky nebo italsky - jelikož jsem se v minulosti učila chvilku španělsky, ve které bych se chtěla trochu víc zdokonalit a možná nějaké základy v italštině. A to snad v letním semestru dodržím.
  • zlepšit se v angličtině - opravdu teď zjišťuji i pociťuji, že angličtina není pro mě tak jednoduchá jak jsem si myslela. Sice se dívám na anglické seriály nebo filmy, ale měla bych si mluvit anglicky sama pro sebe, abych se slyšela.
  • naučit se vařit nová jídla - od té doby co bydlím na koleji, musím si každý den něco vařit, abych neumřela hlady. Proto se chci naučit další i klidně jednoduchá jídla.
  • zkusit cestovat sama - zní to opravdu divně. Nikdy jsem nikam za dobrodružstvím nejela sama. A možná bych to i chtěla zkusit, jaké to je.
  • naplánovat vlastní cestu - chtěla bych si vyzkoušet naplánovat cestu do zahraniční, koupit si letenku, zarezervovat hotel,...
  • každý týden dát do kasičky 100 Kč
  • navštívit tyto destinace - Nizozemsko, Dánsko, Španělsko, Anglii, Benátky, Zakynthos,..

Okomentovat

Můj instagram

Copyright © I am Suzi. Made with by OddThemes