Můj rok 2018 ve fotkách

Zdravím všechny, kdo sem ještě chodí. Přes půl roku jsem o sobě nedala hlášku. Neměla jsem co psát a spíš se soustředila na svůj normální život než na ten virtuální. No prostě jsem neměla chuť. Dost okecávání.

Minulý rok jsem vytvořila koláž z mých dobrodružství z roku 2017. 
Jelikož letos těch dobrodružství moc nebylo (no navštívila jsem Lichtenštejnsko, Švýcarsko, Německo, Itálii, Rakousko a Řecko). Ale spíš jsem se soustředila na kvalitu fotek a seznamování s novým objektivem.
Začala jsem fotit více přírodu. Fotky jsem samozřejmě přidávala průběžně na instagram. A pak si dáte stránku bestnine2018, a vyleze Vám z toho takováto krása. Prostě samá příroda (samá Šumava, kterou prostě miluju, a hlavně jí mám za humny).
Proto ta vrchní koláž zahrnuje všechny moje oblíbené fotky a zároveň vzpomínky na uplynulý rok.
Na závěr se přiznávám, že jsem už začala pracovat na bakalářce. A o čem jiném budu psát než o mé milované Šumavě. A z toho důvodu jsem někdy v září, založila instagram pro mou bakalářku. Spíš jsem chtěla návštěvníkům Šumavy říci, že Šumava má i svá tajemná místa, na kterých jsou krásné výhledy,.. 
A je to...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
📷 Označ @zmizelasumava a Sdílej #zaniklasumava #ztracenasumava #zmizelasumava



Jinak krásný nový rok.

Okomentovat

Můj instagram

Copyright © I am Suzi. Made with by OddThemes